Torsdags-shopping


Nu har jag precis klickat hem detta från eleven.se (plus lite sminkborstar) .
Har haft min nuvarande plattång i runt 4-5 år nu, så det är dags att uppdatera :) Jag vet att detta inte är den bästa på marknaden, men jag köpte en likadan(fast en annan färg, inte limited edition) till min syster i julas, och den är helt okej. Dessutom så plattar jag kanske mitt hår en gång i veckan. Använder den mer för att få lite volym och vågor i håret. Värmeskyddet från Toni&Guy har jag heller aldrig provat, någon som vet hur det är? Har ett annat från Lee Stafford, men jag tyckar att det luktar lite för starkt, och för länge. 

Aja, nu ska jag ta och göra mig iordning, och sedan åka ner till centrum och lämna tillbaka filmen :)

xoxo 

Kommentarer
Postat av: Leia

Vad alla verkar köra med plattångar. :P

2009-08-27 @ 14:48:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0