Tisdagkväll

Idag har jag varit ledig, superskönt att vara ledig någon annan dag än söndagar :) Och jag har faktiskt hunnit med en del saker :) Har finslipat mitt CV litegrann, och det enda som saknas nu är att Johanna ska ta några headshots på mig som jag kan använda, och skicka med ansökningarna. Har också varit inne på Skistars hemsida och sökt lite jobb där, måste bara kolla upp lita fler grejer innan det är helt klart. Sen har jag och Johanna varit på afrodans,

Gymt skoj var det :) har aldrig varit så svettig i hela mitt liv. Det är definitivt något jag kommer fortsätta med :) Vi hade ju även tänkt att gå på pilates efteråt, men det orkade ingen av oss med, så vi drog oss hemåt istället. Nu sitter jag här och väntar på att Emil ska komma och att min BUS ska torka, sedan blir det myskväll med saltiner och brieost för min del :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var ju askul med afrodans :D Vi får bestämma någon dag när vi kan ta lite foton! :)

2009-08-05 @ 15:45:03
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Aha okej, attans!

Jag kan tyvärr inte i helgen. Jag ska på Sandras och Rasmus hejdåfest imorn och sen lördag och söndag är jag ute i skärgården :)

2009-08-06 @ 15:06:13
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0