Sunday bloody sunday

Morning,
vaknade ganska sent idag, och har inte gjort mycket nytta alls. Tog ett bad med rosenblad och grejer, mysigt värre.
Idag blir det middag hemma, sedan iväg på möte/träning och efter det hem till Madde & Martin och deras nya hus. Emil ska dit och måla lite, så jag hänger med och hjälper till.

Igår jobbade jag på dagen, min sista dag.. lite sorgligt faktiskt, men som tack för att jag har jobbat där så fick jag välja vad som helst i butiken att ta med hem :) Valet föll på en lång grå mysig kofta..

Efter jobbet åkte jag vidare hem till Felix  som fyllde år, där blev det fika och lite vin. Riktigt mysigt faktiskt.
Sen åkte jag och Emil hem till mig och käkade, och drack ännu mera vin, och avslutade kvällen hemma hos Madde & Martin, med öl & vin.
Hursomhelst så var det en riktigt mysig och lång dag..

Nu ska jag ta och fixa lite grejor, och sen slappa lite mer,

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0