Statistik?

Vad är det med statistiken på blogg.se? Jag har inte kunnat se min på drygt 2 dagar nu. Tokigt irriterande faktiskt. Arrgh.
Anyways, så kanske det blir Kista och Bio för mig och Emil idag. Han var dock lite osäker eftersom man kommer hem så himlans sent. Och han ska ju faktiskt upp och jobba tidigt. Egentligen vill jag mest åka till Kista för att kika på scrapboking-prylar på Akademibokhandeln, Emil hade värdecheckar på 350:- därifrån som jag fick :) Annars får jag väl ta och åka in till stan någon dag i veckan. Någon som vet vart i stan (lätthittat) som det finns en akademibokhandel? :)

Nu ska jag ta och stoppa i mig nåt litet och sedan trampa ner till hallen,

Ciao

Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

Hej ! Är du sugen på en ny Victoria's Secret bodylotion ,tandblekning & clarins produkter ?



Vi har en tävling som avslutas på onsdag kika in här :) !



KRAM / CITYCATS N&N

2009-08-30 @ 20:09:57
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0