Onsdag

Halloj :)
Kunde inte uppdatera något igår för vi hade strömavbrott mitt på dagen, vilket gorde att mitt bredband låg nere. Men jobbade på som vanligt, stod på lagret när det blev strömavbrott, allt blev bara kolsvart, och våra dörrar ut i butiken är ju elstyrda så jag kom inte ut, förrän en annan tjej kom på att det finns såna där vanliga lås också x) Men iallafall så la ju kassorna och allt av så vi fick skicka ut alla kunder tills strömmen kom tillbaka. Det gick ju ganska snabbt eftersom det finns nån typ av reservgenerator i centrum.




















På kvällen åkte jag över till Tove som var hemma på besök, så vi hade lite film-kväll. Kollade på Jumper och smaskade godis. Riktigt rolig och mysig kväll :) Efteråt åkte jag hem till Emil, som skulle sova tidigt eftersom han ska jobba sin första dag idag, mohahah. Han åkte väl vid kvart i 7 imorse, och jag börjar inte förrän 12, tihi.

Nu ska jag ta och göra mig iordning för jobb,


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0