Måndag

Gick upp tidigt imorse för att jobba, började nämligen 9 imorse, inte varje dag jag gör det (börjar tidigt alltså, jobbar gör jag ju typ jämnt nu). Men jag ska verkligen inte klaga så länge jag har ett jobb, vilket tyvärr inte är så länge till. Ingen som har ett jobb att erbjuda? I can do anything! :P
Well well, ikväll blir det kanske lite träning med mamsen, alternativt ligga hemma och slöa. Vet inte riktigt vilket som är mest lockande egentligen, skulle gärna träna, men det är ju skönt att bara ta det lugnt också. Kanske ska ta och titta på någon gammal film som man har hemma? Vi får se.
Sitter och pillar på lite ny design just nu, får se om den hinner bli klar idag :) Måste nog ta och fixa lite mat snart, det blir antingen varma mackor, som man inte kan kalla för matlagning, eller pasta med köttbullar och tomatsås, som iallafall är lite mera köksarbete.
Vill bara dela med mig av min repeatlåt för tillfället:

I love it!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0