Lördag

Idag har jag hunnit med en herrans massa saker. Gick upp vid 10-tiden och fixade frukost. Sedan åkte vi hem till mig och hämtade bilen som Emil lämnade kvar igårkväll, eftersom vi gick från pappa hem hit.
Sen skulle vi åka och hämta upp Emils kompis och åka en sväng till Enköping. På väg dit stannade vi även och hämtade ut mitt paket från eleven( Jag är supernöjd med plattången btw). I Enköpnig sedan så var vi på Mekonomen, AutoExperten(?), Ö&B och donken (of course). Blev en himla massa handlande, tror vi brände drygt 4 000, och då tabbade sig ändå grabben på mekonomen. Han glömde ta betalt för Emils bromsskivor á 1200, alltså drygt 2 500 kronor ^^. Men vi klagade inte, åkte bara därifrån illa kvickt.
Bilder på allt jag handlade kommer upp när jag kan koppla in kameran.
Efter shoppingturen stannade vi vid Gröna Dalen och kollade på Fanny som spelade match. De vann med 5-0, och det var rätt mysigt att stå där och kika lite.

Ikväll är det kräftskiva hos mormor & morfar, det blir nog mys :)

men nu ska jag ta och göra mig iordning litegrann :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0