Cool Wednesday



Yepp, my socks. Har ett par för varje veckodag.. Smart va? :) nja, men dom är lite skojiga iallafall. Idag har jag inte gjot så mycket nytta, mer än att jag hjar sökt 2 nya jobb, och legat ute i solen och glassat. Har tillochmed lyckats få en liten bikinirand, första gången jag använde halterneck på hela sommaren, har bara haft bandeu-varianter denna säsong.. 
Efter stekandet gick jag in och kollade på Tyra-Show,och sedan Top Model.. Och nu är det Project runway som står på. Perfekta eftermiddags-program det där.  

Nu ska jag snart ta och få i mig lite mat innan jag ska iväg och dansa :)

Svart linne, H&M
Orange/korall T-shirt, H&M
Svarta tights, Lindex
Skor, Adidas

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, jag låg också ute i solen ett tag.. blev inte länge, men ändå. Och sen kolla jag på Tyra, Top model och nu projekt runway ;D och sen ska jag iväg och dansa med dig haha. Vi är ju roliga ;P

2009-08-19 @ 17:53:02
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0