Arbetslös

Usch, det låter så negativt. Fast det är ju sant.. menmen, jag får fylla mina dagar med andra saker, Idag har jag varit nere i centrum och bytt mina leggings, som färgade av sig på allt och alla. Ska visa bild på Emils sovrumsvägg sen.. Den har bytt färg litegrann. Sen har jag suttit och kollat runt lite, för nu när pappa flyttar till Åre så försvinner ju min dator eventuellt (han kanske lämnar kvar den, men jag vet inte vart jag ska ha den isf?) så jag skulle behöva en bärbar dator, en netbook typ.. och jag har hittat en favorit :)

Asus Apire One D250, Rosa - I like :)

Nu ska jag snart ta och käka lite middag, och sedan ta och åka och träna en sväng. Ikväll blir det LowStep + Stretch.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0