-

Nu är jag hemma igen, efter en tripp ner till centrum. Mötte upp Johanna som var ute och gick med lilla Zacke :)

(Bilden är lånad av Johanna)

Så vi tog en liten promenad. på vägen tillbaka ner till centrum så hoppade en katt fram ur buskarna och skrämde livet ur oss. Den jamade hela tiden så vi stannade för att se om den hade någon namnbricka, det hade den inte. Istället satt den fetaste fästingen jag någonsin sett under hakan på den. Åh, jag tyckte så synd om den. Plockade fram min pincett ur väskan och försökte ta bort den, men den var så stor så jag fick inte tag runt den med pincetten, var rädd att jag bara skulle göra det värre. Men jag hoppas verkligen att den tar sig hemåt så att ägaren kan ta hand om den.

Efter äventyret med katten så gick jag ner och lämnade tilbaka filmen, och sedan tog jag bussen hem. Och nu sitter jag här. Slötittar lite på Top model, och ska försöka boka make-up kurs på Face :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0