Tisdagkväll

Jag tog en mellanlång powerwalk till skörby och tillbaka, ungefär 45 minuter, hur skönt som helst. Förutom då att jag fick en skavsårsblåsa på vänsterfoten. Men jag överlever nog. När jag kom hem så satte jag igång och färga håret,
och avslutade det hela med en lång och härlig dusch. Nu sitter jag och funderar på om jag orkar färga ögonbrynen och måla naglarna, eller om jag ska göra det imorgon, för då är jag LEDIG :), jag har ingen skola förrän på måndag igen. Trevligt, trevligt.

Förresten så köpte jag en mineralfoundation från Rimmel för ett tag sen, men jag har inte använt den så mycket, men nu har jag verkligen fått upp ögonen för den. Jag tror bara att det kräver en viss teknik för att det inte ska se för spacklat ut. Den är helt klart prisvärd, 99:- på Kicks.


Nu ska jag ta och lata mig lite framför TVn,

Tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0