Tisdag

Emils Internet funkade inte imorse heller så jag kunde inte skriva nåt då, men jag gick upp vid 10 och käkade frukost med Emil, sen åkte han iväg till martin och skulle hjälpa honom med nåt. Jag satt kvar hemma och sminkade mig och klädde på mig för att åka ner till skolan vid kvart i 12. Hade två lektioner, sen stack jag till tandläkaren, hade inga hål och inga andra problem. Det var ju sista gången jag får gå dit utan att betala något, så nu ska jag se till att ta hand om mina tänder ordentligt.
Sen cyklade jag tillbaka till centrum och köpte två par skor, ett par svarta med ganska låga klackar som jag ska ha på balen, och ett par vita ballerina med liten kilklack som jag kanske ska ha på studenten. Har tyvärr inga bilder på dem, min kamera har inga batterier och jag vet inte vart laddaren är.

Nu ska jag snart ta och äta pannkakor, och sen gå ut på en powerwalk

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0