Onsdagmorgon

Godmorgon :)
Vaknade strax före 8 när Emil gick upp och skulle till skolan, och sen låg jag och drog mig framför TVn till strax efter 9. Gick upp och käkade lite frukost, och nu sittre jag här med en kopp te, rabarber och grädde, mums. Planen idag är att ta en powerwalk till pappa & mixa lite musik till grabbarnas fristående, eftersom deras nuvarande bara är 1½ min, och dom måste ha minst 2 minuter på Trazan. Sen blir det att powerwalka tillbaka hit och äta och åka ner till träningen.
Jag hoppas att solen har lust att bryta fram snart, det är så mycket mysigare att vara ute då..
Nu ska jag ta och klä på mig ordentliga kläder och göra mig visningsbar för omvärlden,

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0