Måndagseftermiddag

När jag hade slutat skolan så gick jag till centrum för att byta mina skor, som jag fick fast hon vart grinig för att jag inte hade kvitto, det är tur att man har koll på sina rättigheter som konsument.. Och tur som jag har så möter jag pappa, så jag fick skjuts hem. Sen åkte vi och hämtade grejer hos mamma, och sen åkte vi hem och satte upp studsmattan, yeey. Nu har jag precis skrivit klart inbjudningar till min studentmottagning, och shoppat lite på hm-online:
Ska dock inte användas tillsammans  ;)

Snart ska jag ta och käka pappas underbara pasta carbonara, och sen ska jag trampa mig ner till pojkarnas träning. Det känns riktigt bra nu inför Trazan, har bara en grej till som jag ska bråka lite om nu. Men det känns bra med alla varv och så, både med pojkarna och tjejerna :)

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0