Fredagkväll

Jobbet gick bra idag, slutade med att jag köpte en klänning, en skjorta och ett linne. Fick frågan om jag kunde jobba på söndag också, vilket man inte tackar nej till när man får 100% OB. Sen åkte jag hem och åt hemmagjorda hamburgare, mums. Fick någon konstig migrän-attack, hade galet ont i huvet, så har legat och kollat på Talang, orkar inte göra något annat. Nu har jag precis skickat in min deklaration, som jag är ganska nöjd med, får tillbaka nästan 3000:-, kaching.
Imorgon ska jag ligga ute och steka i solen om vädret blir som utlovat, och sedan ska jag och Emil till hans kusin som fyller år.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va nice.. jag får typ 1700 :P men jag är glad för verje slant jag får ;D

2009-04-24 @ 21:58:33
URL: http://johannapanna.webblogg.se/
Postat av: Therese

ja hellre det än att få betala massa :P

2009-04-26 @ 11:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0